Cash4ERP | חברת AGR-e השיקה את C4E Bank Reconciliation - מערכת חדשה להתאמות בנקים
English |  Hebrew        |     |  
צור קשר חדשות שותפים עסקיים לקוחות מוצרים ופתרונות אודות AGR-e

חברת AGR-e השיקה את C4E Bank Reconciliation - מערכת חדשה להתאמות בנקים
11/07/2011

חברת AGR-e, חברת בת של CB I.T המפתחת פתרונות לתחום הניהול הכספי בחברות וארגונים, השיקה היום את C4E Bank Reconciliation – מערכת חדשה מבוססת אינטרנט להתאמות בנקים. המערכת החדשה, הפועלת בסביבת שולחן העבודה הפיננסי Cash4ERP (בקיצור: C4E), פותחה על ידי חברת AGR-e במטרה לאפשר למנהלי כספים וגזברים לבצע התאמות בין התנועות המופיעות בדפי הבנק ובין התנועות הרשומות בספרי הנהלת החשבונות במערכות ה-ERP של ארגונים.

מגוון הפונקציות שמציעה מערכת C4E Bank Reconciliation מאפשר לטעון, להציג ולנהל דפי בנק מתוך המערכת של ספק דפי הבנק, לשלוף ולהציג את תנועות התכנון שנרשמו בספרי הנה''ח במערכת ה- ERP הארגונית, להקים במודול התאמת הבנקים רשומות אב (Master Data) של חברות, בנקים, חשבונות בנק וכדומה, ולהקים ולנהל חוקי התאמות בנקים, והרשאות משתמשים. בנוסף לכך ניתן, בכל שלב, להציג את הנתונים על גבי מסך המחשב, לייצאם לקובצי אקסל ולהדפיסם.

מנהלי כספים וגזברים יכולים באמצעות מערכת ה-C4E Bank Reconciliation לבצע התאמות חשבונאיות בין תנועות הבנק לתנועות התכנון, באופן אוטומטי וידני, ובהתאם לכללי התאמה מוגדרים מראש, ולכללי החשבונאות המקובלים במשק. המערכת החדשה אף מציעה פונקציות שימושיות נוספות, כגון: התרת התאמות, מיון וסינון תנועות במערכת התאמות הבנקים, על בסיס שדות התנועה, ושדות נוספים, כגון: סוג התנועה, סכום, תאריך, מספרי אסמכתא, טקסט וכדומה. ביצועי המערכת המהירים ממקסמים את כמות התנועות בהתאמה אוטומטית, ומצמצמים למינימום את הצורך בביצוע התאמות ורישומים ידניים.

הרישום האוטומטי של תנועות בנק, כדוגמת: עמלות, ריביות, הוראות קבע, הפקדה ומשיכה של פיקדון ריבית יומי (פר''י), העברות לחשבון, מרכז סולק ועוד, הנקלטות במערכת החדשה, מייתר את הצורך ברישומים ידניים במערכת ה- ERP. כמו כן, משתמשי הגרסה החדשה יוכלו לחולל פקודות יומן לרישום במערכת ה-ERP, לרשום פקודות יומן להפרשי עיגול הנובעים מתהליך ההתאמה, ולבצע רישומי שאילתות ודו''חות של תנועות מותאמות ולא מותאמות, דו''ח תנועות מותאמות לתקופה מסוימת לטובת הדיווח לרו''ח, וכדומה.


''בפיתוח המערכת החדשה, שמנו דגש על ארבעה פרמטרים מהותיים: זמני תגובה וביצועים מהירים, ביצוע התאמות בהתאם לחוקי החשבונאות המקובלים ואלה המוגדרים מראש, שמירה והקפדה על שלמות נתונים, וכמובן ממשק משתמש נוח'', אומר אשר ונטורה, סמנכ''ל מוצרים ב AGR-e, ''המערכת החדשה אינטגרטיבית למערכות ERP קיימות, ומנהלים בתחום הפיננסי הארגוני בארגונים רבים, בהם מותקנות מערכות ERP, כמו אורקל, יכולים כעת ליהנות מביצועיה המהירים והיעילים של המערכת החדשה''.



קישור



חזרה לחדשות ואירועים    |    חזרה לעמוד הראשי

מפת האתר  |   צור קשר  |   כל הזכויות שמורות ל-AGR-e