Cash4ERP | שולחן עבודה פיננסי לסונול:
English |  Hebrew        |     |  
צור קשר חדשות שותפים עסקיים לקוחות מוצרים ופתרונות אודות AGR-e

שולחן עבודה פיננסי לסונול:
11/05/2011

החברה ממחשבת את תהליכי הגזברות באמצעות Cash4ERP

מעתה, תהליכי הגזברות השונים בחברה הם חלק ממערך
ה-ERP המבוסס על מערכת SAP



שולחן עבודה פיננסי לסונול: החברה ממחשבת את תהליכי הגזברות באמצעות Cash4ERP. מעתה, תהליכי הגזברות השונים בחברה הם חלק ממערך ה-ERP המבוסס על מערכת SAP. לאחר בחינת המוצרים הקיימים בשוק, בחרה החברה ב- Cash4ERP מתוצרת CBIT – שולחן עבודה פיננסי המהווה פתרון חיוני בעבודת הגזבר ומנהל הכספים. המוצר מאפשר הקמה, ניהול ותפעול שוטף של מחברות הגזברות בארגון, תכנון כספים לטווח קצר, בינוני וארוך, ניתוחי תכנון מול ביצוע, ניהול הקשר מול הבנקים, הגדרה והפעלה של אובייקטים גזבריים.

חברת סונול, אחת מחברות האנרגיה הגדולות והמובילות בישראל, הינה בעלת קשת רחבה של פעילויות בכל תחומי האנרגיה. בין היתר, משמשת סונול כספקית דלק ושמנים למפעלים רבים בכל רחבי הארץ. כפועל יוצא מפעילויותיה המגוונות, לסונול לקוחות וספקים רבים ופעילות כספית ענפה. החברה משתפת פעולה עם מספר בנקים כך שבסוף כל יום החשבונות בבנקים מאופסים והיתרה מועברת לבנק המוביל.

עד לפני כשנה וחצי, המעקב אחר נתוני התנועות בבנקים התנהל באמצעים ידניים. מחלקת הכספים של סונול ביקשה למחשב את כל נושא תזרים המזומנים, תוך אפשרות לשליפת נתונים ממערכת ה-SAP הפיננסית הפועלת בסונול. בעקבות השימוש ב- Cash4ERP הופסק בחברה השימוש בגיליונות רבים של אקסל לטובת אחר מעקב הפעילות בבנקים, בשיחות תיאום טלפוניות ובמסמכים כתובים. המוצר אף מאפשר לתהליכים הגזבריים השונים להיות חלק ממערך ה-ERP המבוסס על מערכת SAP.

איתן טננהאוס, הגזבר ומנהל הסיכונים של סונול ישראל אמר היום: ''הודות ל-Cash4ERP סונול מקבלת באופן שוטף תמונה של כל הרישומים שנעשו בבנק לצורך הסגירה. Cash4ERPמאפשר לזהות במהירות טעויות ברישומים ומזרים את נתוני מעקב הבנקים לתוך מערכת ה-SAP. למעשה, המוצר מסייע לנו בעבודה בזמן אמת, מאפשר לנו להיות עם היד על הדופק ולנטר טעויות''.

חברת סונול היא חברת הדלק השנייה בגודלה בישראל. החברה מונה 227 תחנות תדלוק ברחבי הארץ ו- 144 חנויות נוחות ברשת Sogood, עם היקף מכירות של למעלה מ- 200 מיליון ש''ח.



חזרה לחדשות ואירועים    |    חזרה לעמוד הראשי

מפת האתר  |   צור קשר  |   כל הזכויות שמורות ל-AGR-e